نظر شما راجع به وبلاگ چیست ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 116
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 44
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 273
بازدید سال : 1324
بازدید کلی : 83880

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   هم دلی THE HEART  و آدرس mobinr110.LXB.ir یا mobinr110.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته و در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






Alternative content


محاسبه ي شاخص توده ي بدني
وزن به کيلوگرم
قد به سانتي متر
شاخص توده ي بدني

بازه ي وزني مناسب شما




در اين وب
در كل اينترنت
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394
نظرات

آیا می خواهید از واریس خلاص شوید همانطوریکه می دانید واریس دردناک و ناخوشانید است ، رگهای واریسی اغلب ژنتیکی و یا به علت عادات روزانه و شیوه زندگی نادرست است. بسیاری از مردم جراحی می کنند ، اما ما می توانیم با استفاده از یک دستور ساده به راحتی از شر واریس خلاص شویم .

واریس ها چه هستند چرا پوست را ملتهب می کنند ؟
واریس در پاها به دلیل گردش
 خون ضعیف ، یک نارسایی وریدی ناشی از تغییر آنزیمی دیواره عروق است ، عوامل ژنتیکی تا حد زیادی موثر است . در نظر داشته باشید که سبک زندگی بی حرکتی و رژیم غذایی نامناسب نیز می تواند به بروز آن کمک کند . جمع شدن خون در ناحیه ساق پا ، باعث سوزن سوزن شدن ، درد و سنگینی می شود .
اگر ما عروق بسیار متورم داشته باشیم ، باید یک دارویی باشد که مانع از لخته شدن خون شده و گردش خون بهبود یابد . هنگامی که رگ ها بسیار بزرگ هستند ، برای جلوگیری از مشکلات جدی تر ، جراحی توصیه می شود . اگر وریدهای واریسی بیش از حد متورم نیست ، بهتر است به دنبال دستور خانگی باشیم اکنون ببینیم برای این کار به چه چیزهایی نیاز داریم . برای انجام این کار هم در وقتتان و هم در پولتان صرفه جویی می کنید .  

ماسک خانگی برای درمان رگهای واریسی درست کنیم :

مواد لازم :

هویج ، آلوئه ورا , نصف فنجان سرکه سیب


برای اینکه این ماسک خانگی ساده برای رگهای واریسی ، را درست کنید ، اولین چیزی که انجام می دهید هویج را در مخلوط کن ریخته و آن را خوب صاف می کنید .
سپس ژل آلوئه ورا را به آن اضافه کنید . خمیری از هویج و آلوئه ورا بدست می آید . اکنون سرکه سیب را به آن اضاف کنید تا قوام دار شود . مقدار آن به گونه ای  که نه روان و نه خیلی سفت باشد .
در حال حاضر ، برای به دست آوردن یک کرم صاف و همگن ، مواد تشکیل دهنده را باید در مخلوط کن آماده ریخته و سپس خوب پاهای خود را با این ترکیب ماساژ دهید تا گردش خون به سمت بالا برود .
بگذارید به مدت نیم ساعت روی پاهایتان بماند ، سپس با آب گرم بشوئید .
شما می توانید این ماسک را هر روز و زمانی که در خانه هستید روی قسمت های واریسی پا بمالید . اگر یک روز همه این مواد را در خانه نداشتید می توانید دستمال مرطوب را به سرکه آغشته کنید و در نواحی که واریس وجود دارد قرار دهید 20 دقیقه بماند این هم شیوه خوبیست به یاد داشته باشید یک رژیم غذایی سالم و متعادل و ورزش راه رفتن نیم ساعت تا یک ساعت را هم انجام دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 839
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


بهترين عبادت ، خدمت به خلق خداست ...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود