نظر شما راجع به وبلاگ چیست ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 116
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 28

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 243
بازدید سال : 1037
بازدید کلی : 83593

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   هم دلی THE HEART  و آدرس mobinr110.LXB.ir یا mobinr110.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته و در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






Alternative content


محاسبه ي شاخص توده ي بدني
وزن به کيلوگرم
قد به سانتي متر
شاخص توده ي بدني

بازه ي وزني مناسب شما




در اين وب
در كل اينترنت
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 30 آذر 1397
نظرات

شناخت داروها ( Drugs )

دانلود کتاب کامل شناخت داروها و عوارض و نحوه مصرف داروها بر اساس حروف الفبا
در این کتاب مفید موارد مصرف و میزان مصرف تمام داروهای موجود در داروخانه های ایران به زبان فارسی به تفصیل توضیح داده شده است .
این کتاب برای استفاده دانشجویان رشته های مختلف پزشکی مفید است .
همچنین تمام افراد برای دریافت دانش بیشتر درباره دارو هایی که استفاده می کنند ، موثر است .
فقط باید توجه کرد که با استفاده از موارد مصرف یک دارو نمی توان خودسرانه بدون مشورت با یک پزشک دارو مصرف کرد .
این کتاب در ۱۵۲۸ صفحه و توسط گروه ویستا تهیه شده است .

شناخت داروها ( Drugs )
منبع : www.vista.ir
جهت دانلود به آدرس زیر مراجعه فرمائید :

تعداد بازدید از این مطلب: 324
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : چهار شنبه 21 بهمن 1394
نظرات

آیا می خواهید از واریس خلاص شوید همانطوریکه می دانید واریس دردناک و ناخوشانید است ، رگهای واریسی اغلب ژنتیکی و یا به علت عادات روزانه و شیوه زندگی نادرست است. بسیاری از مردم جراحی می کنند ، اما ما می توانیم با استفاده از یک دستور ساده به راحتی از شر واریس خلاص شویم .

واریس ها چه هستند چرا پوست را ملتهب می کنند ؟
واریس در پاها به دلیل گردش
 خون ضعیف ، یک نارسایی وریدی ناشی از تغییر آنزیمی دیواره عروق است ، عوامل ژنتیکی تا حد زیادی موثر است . در نظر داشته باشید که سبک زندگی بی حرکتی و رژیم غذایی نامناسب نیز می تواند به بروز آن کمک کند . جمع شدن خون در ناحیه ساق پا ، باعث سوزن سوزن شدن ، درد و سنگینی می شود .
اگر ما عروق بسیار متورم داشته باشیم ، باید یک دارویی باشد که مانع از لخته شدن خون شده و گردش خون بهبود یابد . هنگامی که رگ ها بسیار بزرگ هستند ، برای جلوگیری از مشکلات جدی تر ، جراحی توصیه می شود . اگر وریدهای واریسی بیش از حد متورم نیست ، بهتر است به دنبال دستور خانگی باشیم اکنون ببینیم برای این کار به چه چیزهایی نیاز داریم . برای انجام این کار هم در وقتتان و هم در پولتان صرفه جویی می کنید .  

ماسک خانگی برای درمان رگهای واریسی درست کنیم :

مواد لازم :

هویج ، آلوئه ورا , نصف فنجان سرکه سیب


برای اینکه این ماسک خانگی ساده برای رگهای واریسی ، را درست کنید ، اولین چیزی که انجام می دهید هویج را در مخلوط کن ریخته و آن را خوب صاف می کنید .
سپس ژل آلوئه ورا را به آن اضافه کنید . خمیری از هویج و آلوئه ورا بدست می آید . اکنون سرکه سیب را به آن اضاف کنید تا قوام دار شود . مقدار آن به گونه ای  که نه روان و نه خیلی سفت باشد .
در حال حاضر ، برای به دست آوردن یک کرم صاف و همگن ، مواد تشکیل دهنده را باید در مخلوط کن آماده ریخته و سپس خوب پاهای خود را با این ترکیب ماساژ دهید تا گردش خون به سمت بالا برود .
بگذارید به مدت نیم ساعت روی پاهایتان بماند ، سپس با آب گرم بشوئید .
شما می توانید این ماسک را هر روز و زمانی که در خانه هستید روی قسمت های واریسی پا بمالید . اگر یک روز همه این مواد را در خانه نداشتید می توانید دستمال مرطوب را به سرکه آغشته کنید و در نواحی که واریس وجود دارد قرار دهید 20 دقیقه بماند این هم شیوه خوبیست به یاد داشته باشید یک رژیم غذایی سالم و متعادل و ورزش راه رفتن نیم ساعت تا یک ساعت را هم انجام دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 833
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات

آگاهی از اصول و قواعد زناشویی و راه‌های تقویت قوای جنسی و آشنایی با قواعد طبی و بهداشتی دوران بارداری و شیردهی، از مهمترین مسائلی است که همواره مورد سوال همسران واقع شده است و شاید بسیاری از افراد از توصیه هایی که معصومین (علیهم السلام) در باره این موضوعات ایراد کرده اند، بی اطلاع باشند. این کتاب، به بررسی و معرفی روایات و همچنین ارائه نسخه هایی از برخی حکمای بزرگ اسلامی در موضوعات یاد شده می‌پردازد و نکات ارزشمندی را در اختیار علاقه مندان این عرصه قرار می‌دهد.

عناوین مورد بحث در این کتاب عبارتند از:

۱) آداب مجامعت و ثمره آن / کیفیت نزدیکی / منع از مقاربت در زمان قائدگی

۲) راهکارهای درمان ناباروری / ناباروری مردان / ناباروری زنان / راهکارهای تقویت قوای جنسی / عوامل کاهش دهنده میل جنسی

۳) بارداری و تغذیه و رفع مشکلات شایع بارداری / درمان کمخونی در زنان باردار / رفع فشار خون در بارداری / رفع دیابت بارداری / پیشگیری از عفونت بارداری / پیشگیری و درمان بواسیر / درمان تهوع و ویار حاملگی / جلوگیری از ترک پوست شکم / رفع سوزش سردل و ترش کردن / درمان تهدید به سقط / اضطراب در بارداری / توصیه های مهم به مادران و پدران برای دوران بارداری

۴) تعیین جنسیت

۵) زیبایی و ذکاوت فرزند / مواد موثر در زیبایی فرزند

۶) تسهیل و تسریع در زایمان / درمان افسردگی بعد از زایمان / تغذیه بعد از زایمان / خونریزی پس از زایمان / دردهای رحمی پس از زایمان

۷) آداب بعد از تولد / تغذیه کودکان ضعیف / گریه نوزادی که شب نمی‌خوابد / روش هایی جهت کاهش گریه نوزاد

۸) شیردهی / شرایط لازم برای فرد شیرده / فواید شیر مادر برای نوزاد / فواید شیردهی برای مادر / نحوه شیردهی / عوامل موثر در ازدیاد شیر / توصیه های غذایی / زخم نوک پستان / ورم پستان / آبسه پستان

۹) راه های درمان خونریزی غیر طبیعی در زنان / درمان خونریزی زیاد قائدگی در اثر عفونت / خونریزی ناشی از تومورهای رحمی / درمان دردهای قاعدگی / درمان عدم قاعدگی / خوراکی های مفید در باز شدن عادت ماهیانه / درمان عوارض یائسگی

برای دانلود این کتاب ارزشمند بر روی لینک زیر کلیک نمائید ... 

http://www.4shared.com/zip/_nCXBQDqce/__online.html

تعداد بازدید از این مطلب: 1286
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات

 

«دانشنامه احادیث پزشکی» براساس احاديثي از زبان پیامبر(ص) و امامان معصوم‏ (ع) درباره طب و طبابت، بیمارى‏هاى جسمانى و راه علاج آنها و نیز لزوم رعایت آداب ظاهرى مربوط به بدن در پنج بخش تنظيم شده است.

بخش اول با عنوان پزشكی، در سه فصل به طبابت از نظر اسلام، آداب و احكام طبابت و دستورات طبّى مي‌پردازد.

بخش دوم، با نام بیمارى؛ گونه‏‌ها، پیامدها و نیز وظایف بیمار و آداب عیادت او را شامل می‌‏شود.

بخش سوم، در بردارنده مطالب مربوط به اندام‏هاست كه قلب، مغز و اعصاب، چشم، گوش، دهان و دندان، دستگاه تنفس، پوست، خون، استخوان، مو، ناخن و آلات تناسلى را در برمی‌گیرد. هم‌چنین به تأثير خوردن و آشاميدن در سلامت و بيماري به همراه درمان با غذاها و گياهان دارويي پرداخته شده است.

بخش چهارم این کتاب به نقش خوردن و آشامیدن در سلامت و بیمارى اختصاص دارد. در این بخش، گزارش‏هایى درباره سیرى و گرسنگى، آداب خوردن و نوشیدن و آداب خوردن گوشت آمده است.

بخش پنجم ــ كه از همه مطالب گسترده‏‌تر است ــ احادیثى را در زمینه مداوا با انواع خوراكی‌ها و داروها با ذكر نام و خاصیت آنها در شصت فصل گزارش می‌‏كند.

در پایان این کتاب فهرستى از آیات، اعلام، جمعیت‏ها ، بیمارى‏ها، اماكن و منابع ارائه شده است.
پیشتر کتاب «دانشنامه احادیث پزشکی» به دو زبان فارسی و عربی در دو مجلد به چاپ رسیده بود.

در حوزه علوم بشري، پزشکی، سرآمد همه دانشهاست؛ چرا که فلسفه سایر علوم، بهرهوري انسان از مواهب زندگی است و این هدف، جز در پرتو سلامت جسم و جان، میسّر نیست. از این رو، امام باقر علیه السلام میفرماید:

 [بدان که نه هیچ دانشی چون جُستن سلامت است و نه هیچ سلامتی چون سلامتِ دل.]

این سخن، به روشنی نشان میدهد که از نگاه اسلام، طبّ روان، ارجمندتر از طبّ تن، و طبّ تن، ارزشمندتر از سایر علوم است.

این حدیث نبوي نیز بدین معنا اشاره دارد که میفرماید:

[دانش بر دو گونه است: دانش دینها و دانش بدنها.]

طبابت ،کار خداوند است ...

قرآن کریم، از ابراهیمِ خلیل علیه السلام نقل میکند که فرمود:

دانشنامه احادیث پزشکی، ج 1، ص: 8

((وَ إِذا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ ))

و چون بیمار شوم، او(خداوند) شفایم میدهد.

این سخن، بدین معناست که طبابت، کار خداوند متعال است و طبیب واقعی اوست. خداوند است که خواصّ درمانی را در

داروها نهاد و در نظام آفرینش، براي هر دردي دارویی آفرید و به انسان، استعداد شناخت دردها و داروها و چگونگی درمان خود، قرار داد، چنان که پیامبران الهی نیز (براي درمان (( شافی )) و (( طبیب )) آنها را عنایت کرد و بدینسان، او را مظهر نامهاي بیماريهاي جان) مَظهر این نامهاي مقدّس هستند. امام علی علیه السلام، در توصیف پیامبر خدا میفرماید:

طَبیبٌ دَوّارٌ بِطِبِّهِ، قَد أحکَمَ مَراهِمَهُ، و أحمی مَواسِمَهُ، یَضَعُ ذلِکَ حَیثُ الحاجَۀُ إلَیهِ، مِن قُلوبٍ عُمیٍ، و آذانٍ صُمٍّ، و ألسِنَۀٍ بُکمٍ. مُتَتَبِّعٌ بِدَوائِهِ مَواضِعَ الغَفلَۀِ، و مَواطِنَ الحَیرَةِ .

طبیبی بود که طبابت را بر بالین بیماران میبُرد، مرهم را درست بر جایی که باید، مینهاد و آنجا که بایسته بود، داغ مینشاند. اواین همه را بدان جا میرساند که نیازمندش بود: دلهاي بیفروغ، گوشهاي ناشنوا و زبانهاي ناگویا. با درمان خویش، منزلگاههاي بیخبري و جایگاههاي سرگشتگی انسان را میجست.

بنا بر این، از نگاه اسلام، طبیب و دارو خواه براي روح (جان/ روان)، و خواه براي تن (بدن/ جسم)، تنها نقش یک واسطه را درنظام حکیمانه آفرینش ایفا میکنند و درمان کننده، فقط خداوند متعال است.

جهت دانلود این کتاب ارزشمند روی لینک زیر کلیک نمائید ...

http://www.4shared.com/rar/UkxBMridba/_2___.html

تعداد بازدید از این مطلب: 812
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394
نظرات

از آنجائي که خداوند براي هر دردي درمان آن را آفريده است ، انسان کنجکاو و جستجوگر ،  در هرنقطه از کره زمين با توجه به دانش بومي خود وتحقيقاتي که انجام مي دهد و با توجه به تجربياتي که در طول زمان بصورت هاي مختلف بدست مي آورد روشهائي را براي حفظ سلامتي و درمان دردهاي خود کشف مي کند و اين کار با ارزش ، به همان دليل فلسفه خلقت است که خدا ، براي دردهاي انسان در زمين درمان آنرا آفريده  است وشگفتي اين فلسفه در آن است که در هر نقطه از کره زمين خداوند با توجه به نياز انسان صدها و هزارها روش و دارو را در اختيار انسان قرار داده ، تا محدوديتي براي حفظ سلامتي او وجود نداشته باشد . ده ها هزار گياه شفا بخش ، صدها و هزارها مواد طبيعي و معدني ، و همه آنچه که مورد نياز است را دراختيار بشر قرار داده است .  در همين راستا انسان توانسه است با کمک هوش خدا دادي خود وبا الهام از فرهنگ و سنت خويش  واستفاده از تجربيات ملل ديگر و گذشتگان در جهان ، روشهاي درماني مختلفي را ابداع نمايد . اين روشها ، وقتي در يک کشور جمع مي شود ، آن را مکتب درماني ، به نام طب سنتي يا همان طب طبيعي مي ناميم  ، که فلسفه آن بر اساس فلسفه خلقت است. در حال حاضر در گوشه وکنار جهان روشهاي مختلفي از درمانهاي طبيعي و جود دارد که هر کدام در نوع خود بسياري از بيماريهاي لاعلاج و صعب العلاج طب مدرن را درمان مي کند .

((هيچ دردي نيست كه خداوند در طبيعت داروي آن را خلق نكرده باشد))

از این رو بر آن شدم تا نسخه های درمانی استاد خیر اندیش را جهت استفاده ی دوستان در وبلاگ خویش قرار دهم . امید است مقبول واقع گردد .

جهت مطالعه به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

جهت دانلود به بر روی لینک زیر کلیک نمائید ...

http://www.4shared.com/rar/dk2CD1Lbba/_____.html

 

تعداد بازدید از این مطلب: 18645
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394
نظرات

 

خداوند در قرآن مي فرمایند : و ما قرآن را بركت براي همگان ، آنان كه با دقت ( در ترجمه آن ) مطالعه كنند ، قرار داديم.  پس با مطالعه قرآن بزرگترين سرمايه كه سلامتي جسم و روح است را بدست آوريد .

 اصلي ترين آيه در مورد غذا مي گويد : دقت كنيد و بنگريد چه ميخوريد.  يعني : با توجه به طبع كه ارثي است و هميشگي و مزاج كه با توجه به غذاي خورده شده بوجود مي آيد ، غذاي خود را انتخاب كنيد تا هميشه بزرگترين ثروت كه همان سلامتي است را از خداوند دريافت كنيد .

بدن انسان بدون غذا 45 روز بدون مشكل تحمل كرده و بعد از اين مدت از خودش تغذيه مي كند.

 اين جزوه خلاصه اي از تحقيقات آقاي جمشيد خدادادي است كه طي ساليان بطور عملي انجام داده و نتيجه صد در صد گرفته و اينجانب با عمل و جواب گرفتن از مباحث ايشان علاقه مند به تايپ گفته ايشان كه در يك سي دي به دستم رسيد و در اختيار علاقه مندان بطور رايگان قرار داده و فقط طلب دعاي خير براي آقاي جمشيد خدادادي و نويسنده اين جزوه مي نمايد و هر گونه درآمدي از اين جزوه را غير مشروع ميداند.

جهت دانلود این جزوه ی با ارزشمند بر روی لینک زیر کلیک نمائید ...

http://www.4shared.com/rar/yExOFUisce/jamshid_khodadadi.html

 

و نیز جزوه چه بخوریم و چه نخوریم ... استاد خدادادی را از لینک زیر دریافت نمائید ...

 

http://www.4shared.com/rar/eye4yMDpce/tebeghorani.html

 

شرح حال جناب آقای جمشید خدادادی مبتکر طب قرآنی :

اینجانب جمشید خدادادی در سال ۱۳۳۵ در تهران متولد شدم.

بعد از گذراندن کلاس اول ابتدائی شروع به مطالعه کردم، جالب توجه این که کتابهای سال اول را بسرعت حفظ شدم و شور و اشتیاق فراوانی به مطالعه با این سن کم در من ایجاد شد و از خواندن لذت می بردم

بعد از اتمام دوره ابتدائی وارد دبیرستان شدم، ازاین جا بود که سر نوشت من ورق خورد و آن این بود که این سوال در من ایجاد شد که چرا من باید مسلمان باشم؟ چون در یک خانواده مسلمان بدنیا آمده ام!

از همان ابتدای دبیرستان به مطالعه کتب دینی همت گماشتم و تا به امروز هنوز هم ادامه دارد. ازهمان ابتدای دبیرستان ایام تعطیل را مشغول به کار می شدم وسعی می کردم که به خود متکی باشم و در مجموع انسان خود ساخته ای بار آمدم. در حال حاضر متاهل هستم و دارای سه فرزند می باشم وعضو جامعه مخترعین و مبتکرین کشور هستم، دارای دو دیپلم افتخار یکی در صنعت هواپیمائی و دیگری در درمان بیماری های آندومتریوز ( عامل نازائی در خانمها ) با رژیم غذائی ساده و روزمره هستم.

مبتکر و بنیان گذار طب قرآنی در جهان هستم که حقیقتاَ طبی است شگفت!

در تاریخ ۱ / ۳ / ۱۳۶۹ تحقیقات را شروع کردم. و قرآن را مورد مطالعه قرار دادم و به آیه ۲۲ سوره مبارکه‌ بقره رسیدم و سپس به تفاسیر مراجعه کردم مطالب قابل ملاحظه ای را ندیدم و اولین مشکل از این جا شروع شد، به فکر فرو رفتم که چه باید کرد؟ تصمیم گرفتم که طب قدیم را مورد مطالعه قرار دهم، این طب بسیار جالب بود و سپس تصمیم گرفتم که طب جدید را مورد مطالعه و بررسی قرار دهم، چرا؟

علت این بود که اگر در محافل علمی می خواستم قرآن را به زبان علم روز بیان کنم حرفی برای گفتن داشته باشم. زیرا اکثر پزشکان عزیز از علم طب قدیم اطلاعات عمیقی ندارند. زیرا در طول دانشکده پزشکی آن را مورد مطالعه قرار نداده و جالبتر اینکه عده ای هم آن را به عنوان طب پویا و موثر قبول ندارند.

اما طب جدید امروزی مطالب ارزنده ای را در اختیارم قرار داد که بنده از مطالعه آن لذت می برم و بعد از چهارده سال مطالعه و آزمایش و تلاش بی وقفه طب قرآنی را ابداع کردم، طبی است بی نظیر و شگفت

بنده از اول زندگی وقتی که خود را شناختم این جمله گهربار حضرت علی (ع) در ذهن من نقش بست و آن جمله این بود : مومن باید بی نیاز باشد. به همین خاطر بنده حقیر از فنون و توانائیهای قابل ملاحظه ای و هنرهای زیادی بر خوردار هستم که کمتر کسی این چنین است. از این بابت و جهات گوناگون خداوند را شاکرم

در حال حاضر به تحقیقات و مطالعه مشغول هستم و خیلی از علل بیماریها را کشف کرده به وسیله غذای روزمره آنها درمان شده اند از جمله تعدادی از دوستان پزشک.

از الطاف بیکران الهی نهایت سپاس و تشکر و شکر گذاری را دارم که به بنده حقیر این لطف بی منتها را دادند.

با تشکر – جمشید خدادادی

 

تعداد بازدید از این مطلب: 950
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : سه شنبه 23 تير 1394
نظرات

 

 

 

 انسان قبل از کشف آتش ، مانند همه موجودات زنده روی زمین با غذای زنده و بدون پزشک و دارو و بیمارستان تکامل خود را طی کرده و طول عمر خود را به نهصد سال (بر حسب کتاب مقدس) رسانده بود. ولی در نتیجه مصرف مواد پخته، مرده، مصنوعی، شیمیایی و غیره بیماری های گوناگون به وجود آورده و طول عمر خود را رفته رفته کوتاه تر کرده تا به این حال دردناک رسانده است. خوردنی های “پخته” هیچ ارزش غذایی ندارند. آتش کلیه ی خواص غذایی را در غذای طبیعی و زنده می کشد، نابود می کند و آن را به یک نوع ماده غیرطبیعی، سمی و خطرناک تبدیل می نماید.  کتاب “پخته خواری، یک عادت مرگ آور، باعث همه بیماری ها” را می توان مکمل کتاب خامخواری آقای آوانسیان دانست. در این کتاب شما با عکس العمل های شفابخشی که در هنگام خامگیاهخواری با آن رو به رو خواهید شد بهتر آشنا شده و نکات مهم دیگری را در رابطه با این رژیم غذایی خواهید آموخت. خواندن آن را به تمامی علاقه مندان به سلامتی توصیه می کنم .

آرشاویر در آوانسیان بنیانگذار خام خواری در جهان است. او با پختن و تغییر شکل هر نوع غذا مخالف بود و غذای پخته را غذای مرده می‌نامید. وی اعتقاد داشت علم پزشکی در خواص مواد غذایی و درمان بیماریها دچار اشتباهات بزرگی شده است. همچنین اعتقاد داشت طبیعت برای تمامی موجودات از جمله انسانها غذا را آماده قرار داده است و انسان با پختن غذاها باعث بیماریهای زیادی برای خود می‌شود.

او در معرفی خود در چاپ چهارم کتاب خام خواری در سال ۱۳۵۵ می‌نویسد :

آرشاویر در آوانسیان، بنیانگذار خام خواری که ۱۹ سال پیش زیر فشار بیمارهای مختلف به لب گور رسیده بودم، اکنون با خام خواری از همه ناراحتیهای خود بکلی نجات پیدا کرده و در سن ۷۵ سالگی، کاملا سالم، با نیروی یک جوان، شب و روز زحمت می‌کشد تا به مردم نشان دهد که کلیه بیماریها و سایر بد بختیهای این دنیا در نتیجه مصرف خوراکهای پخته و داروهای شیمائی و سایر مواد مرده بوجود میایند.

و در نامه خود به محمد رضا شاه پهلوی در اردیبهشت ۱۳۵۰ می‌نویسد:

... در نتیجه کوششها و مطالعات و تحقیقات و تجربیات سی ساله یک فرد ایرانی امروز بطور قطع ثابت شده است که علل کلیه بیماریها ناشی از مصرف غذاهای پخته و مواد پخته و مواد شیمایی و سایر مواد مرده می‌باشد که مردم ندانسته وارد بدن خود می‌کنند. جان نثار موقعی باین امر اطمینان پیدا کردم که دو فرزند دلبندم را یکی در سن ۱۰ سالگی و دیگر در سن ۱۴ سالگی در نتیجه داروهای «موثر» و غذاهای «مقوی» پزشکان مشهور ایرانی و اروپایی از دست دادم...

خام خواری (زنده خواری) فلسفه تغذیه و تندرستی

در این کتاب وی به توضیح خام خواری، دلایل بیماریها و درمان آنها، مثالهایی از افراد خام خوار ایرانی و غیر ایرانی و مکاتبات خود را جای داده است.

این کتاب پس از انقلاب سال ۵۷ با تغییراتی به چاپ رسید.

پخته خواری ،یک عادت مرگ آور ، باعث همه بيماري ها

وی در این کتاب اعتقادات خود در مورد علم پزشکی و دلایل بیماریها و تجارب شخصی خود را جای داده است.

فلسفه خام خواری

حدود ۵۵ سال پیش مرحوم آرشاویر در آوانسیان یک فرد ایرانی که به انواع بیماریها مبتلا بود و دو فرزند کوچک خود را نیز به علت بیماری کلیه از دست داده بود،و در طی آن زمان در اثر مطالعات ای که داشت و تاثیر کتابهای بیخر بنر ، خام خواری را کشف نموده و اول خود و همسر ایشان شروع به خام خواری میکنند که ایشان در آن زمان با بیش از ۵۰ سال سنّ و داشتن انواع بیماریها در مدتی‌ کوتاه بیش از ۱۲ کیلو وزن اضافه کم می‌کند و بیماریهای او یک به یک ناپدید میشود،با تبلیغات و نوشتن کتاب و مراجعه به سمینارهای پزشکان ایرانی‌ شروع می‌کند به آشنا نمودن مردم به خام خواری ، اما استقبالی نمی‌شود،تصمیم می‌گیرد تبلیغات خود را در خارج از کشور ایران شروع کند،کتابهایی به زبان‌های ارمنی برای ارمنستان شوروی در آن زمان ، به زبان‌های انگلیسی و آلمانی‌ برای اروپا و آمریکا نوشته و به طور رایگان به تمام جهان این کتابها را می‌فرستد،در زمان کوتاهی‌ این کار ایشان باعث شهرت خام خواری شده و هزاران نفر با روش خام خواری سلامتی‌ خود را به دست آورده و سیل نامه‌های تشکر آمیز از تمامی‌ جهان به دفتر ایشان واقع در تهران در خیابان سنائی کوچه کامکار شروع میشود. مرحوم آوانسیان چندین کتاب به فارسی‌ نوشتند که کتاب خامخواری از جمله کتابهای ایشان به زبان فارسی میباشد.

به جرأت مي‌توان گفت اين دو كتاب مخصوصاً كتاب خام‌خواري جان بسياري از انسان‌ها را (مخصوصاً بيماراني را كه پزشكان از معالجه‌ي آن‌ها قطع اميد كرده بودند) نجات داده است.

برای دریافت رایگان کتاب‌های خام خواری و پخته خواری آرشاویر در آوانسیان لینک های زیر را باز کنید.

http://www.4shared.com/rar/OvutRJtLba/khamkhari_arshavi_der_avansian.html

http://www.4shared.com/rar/V-jtPuZ0ba/pokhteh_khari_arshavi_der_avan.html

 



 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 19362
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
نظرات

 

گروه های خونی و خصوصیات آنها

شاید وقتی پروفسور کارل لندشتاینر، پزشک اتریشی سرگرم آزمایش روی گروه های خونی بود، هرگز فکر نمی کرد که نتیجه پژوهش هایش چه نقش ارزش مندی را در نجات زندگی انسان ها بازی خواهد کرد. کشف گروه های خونی و امکان انتقال خون از فرد سالم به فرد بیمار، که جایزه نوبل و عنوان پدر طب انتقال خون را برای  این دانشمند به همراه داشت، منجر به نجات زندگی میلیون ها بیمار از طریق دریافت خون‌های اهدایی گردید. 

در هر ثانيه يك نفر از ساكنان كره زمين از همه سنين و تمام نژاد ها براي ادامه حيات به انتقال خون نياز دارند. دلايل نياز براي انتقال خون متفاوت بوده ، اما نياز به خون و فرآورده هاي خوني به صورت مداوم وجود داشته و به طور مرتب هم در حال افزايش است. هم چنانچه كه كشورهاي در حال توسعه امكانات تشخيصي  و درماني خود را در مورد درمان بيماري هاي گوناگون، مانند انواع سرطان ها گسترش مي دهند، بيشتر به تزريق خون احتياج پيدا كرده و اين نياز هم به طور مستمر افزايش مي يابد. همين طور پيشرفت هاي فن آوري در كشورهاي صنعتي و پيشرفته باعث مي گردد كه اقدامات درماني  جديد ابداع شده و به تبع آن نياز به خون و فرآورده هاي خوني بيشتر گردد.

 بسیاری از دانشمندان زیست شناسی معتقدند خصلت، منش، رفتار، توان و كارایی، خلاقیت و خلق و خوی هر فرد بستگی به نوع گروه خونی وی دارد. در بسیاری از كشورهای صنعتی بخصوص ژاپن ، برای پست های مدیریتی و اجرائی ، هنگام استخدام افراد ، به نقش گروههای خونی توجه ویژه ای دارند.

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

و نیز می توانید جهت دریافت فایل pdf  روی لینک زیر کلیک نمائید ...

http://www.4shared.com/office/vRxYCOXXba/_____.html

 

تعداد بازدید از این مطلب: 5905
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 5 تير 1394
نظرات

 

تیروئید چیست؟

غده تیرویید در ناحیه جلوی گردن واقع شده و دارای دو لوب است (پروانه ای شکل ) كه در دو طرف نای درست زیر حنجره قرار دارند. این غده حدود 15 تا 25 گرم وزن دارد. دو قسمت غده تیرویید توسط نوار نازك نسجی كه به عنوان ایستموس (ISTHMUS
) تیرویید نامیده می‌شود، به یكدیگر وصل گردید‌ه‌اند.

هورمون‌های تیرویید پس از ساخته شدن در این غده به جریان خون منتقل شده و بسیاری از فرآیند‌های شیمیایی را در بخش‌های مختلف بدن كنترل می‌كنند. این هورمون‌ها برای تكامل و عملكرد طبیعی مغز و سیستم عصبی و برای حفط دمای بدن و انرژی ضروری‌اند. غده تیرویید هورمون‌های خود را در خون ترشح می‌کند.



این هورمون‌ها (یعنی تری‌یدوتیرونین و تیروكسین) واكنش‌های شیمیایی عضلات، كبد، قلب و كلیه‌ها را تحت تآثیر قرار داده و برای رشد و تكامل مغز نیز ضروری‌اند. هورمون‌های تیرویید بر غده هیپوفیز اثر نموده و موجب ترشح هورمون كنترل كننده تیرویید، یعنی TSH می‌شوند كه به نوبه خود موجب تحریك تیرویید می‌شود. وقتی میزان هورمون‌های تیرویید در خون كاهش می‌یابد، هیپوفیز با ترشح بیشتر TSH، تیرویید را فعال‌تر می‌کند.

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 1780
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 1 خرداد 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394
نظرات

هر آزمايشي اصول خاص خود را دارد. رعايت بعضي نكات باعث مي‌شود جواب دقيق‌تري از آزمايش بگيريد. در مقابل بعضي فعاليت‌ها و بي‌دقتي‌ها باعث مي‌شوند جواب آزمايش به صورت كاذب منفي يا مثبت شود يا اينكه مقادير پارامترهاي آن تغيير يابد. بنابراین اگر مي‌خواهيد آزمايش خون يا ادرارتان به بهترين نحو انجام شود، توصيه‌هاي دكتر محسن منشدي را فراموش نكنيد.

آزمایش خون داد‌ه‌اید و از نتایج آن سر در نمی‌آورید؟ ما به شما می‌گوییم که این برگه به شما چه می‌گوید.

تا به حال شده جواب آزمایش خود را از آزمایشگاه دریافت کنید و با دیدن علامت «*» یا «high» جلوی بعضی از فاکتور‌های اندازه‌گیری شده به ترس و وحشت بیفتید که نکند بیماری خطرناکی دارید یا اینکه دچار دیابت، اختلالات تیروئید، چربی خون بالا و ... شده‌اید؟!

شاید چند روزی تا وقت ویزیت پزشک‌تان باقی مانده باشد و در عین حال دل توی دل‌تان نباشد که بدانید هر یک از این علامت‌‌ها در برگه آزمایش خون نشان‌دهنده چیست و میزان طبیعی هرکدام باید چقدر باشد. اینجاست که می‌گویید ای‌کاش یک راهنمای کامل برای این منظور وجود داشت. اما دیگر لازم نیست نگران باشید، دکتر محسن منشدی، متخصص علوم آزمایشگاهی بالینی به 20 سوال رایج  در این زمینه پاسخ می‌دهد. 

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...


  

تعداد بازدید از این مطلب: 1092
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394
نظرات

کهیر یا  urticaria(بدن‌خارش یا تاول) : چیست؟

کهیر به ضایعات جلدی سطحی پوستی گفته می‌شود که علل متعدد دارد. این ضایعات ممکن است تمام سطح پوست را فرا بگیرد یا محدود به قسمتی از آن شود.

کهیر واکنش آلرژیک حاد یا مزمن است كه معمولاً بر اثر واکنش بدن در برابر مواد هیستامینی یا ترکیباتی نزدیک به هیستامین پدید می‌آید.

تراوش مایع پلاسمای خون از درون رگ‌ها به فضای میان‌بافتی در پوست باعث کهیر زدن می‌شود . یک عامل شیمیایی که هیستامین نامیده می‌شود از یاخته‌های ویژه‌ای در پوست بنام ماست‌سل‌ها که در پیرامون رگ‌ها قرار دارند ترشح می‌شود و باعث گشاد شدن رگ‌ها و باز شدن فضاهای میان‌یاخته‌ای در آن‌ها و به‌دنبال آن خروج مایع از درون رگ‌ها می‌شود .

عارضه پوستی كهير، به صورت دانه‌های کوچک صورتی‌رنگ یا به شکل برجستگی‌های وسیعتر و گاهی به صورت تاول تظاهر كرده و با خارش شدید همراه است.

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 728
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
نظرات

 

۱ ـ غذاهای سرد پوکی استخوان می آورد . میتوان کلسیم لبنیات را از انجیر و بادام درختی که گرم

هستند تامین کرد .

۲ ـ اگر بخواهید اعتیاد را یک دفعه ترک کنید باعث سکته خواهد شد . مواد مخدر گرم اول و سرد آخر 

می باشد و باید برای ترک آن غذاهای گرم را جایگزین غذاهای سرد کنید .

۳ ـ گشنیز بیش از حد غم زاست ( به خاطر سردی )

۴ ـ سوپ گندم بهترین خونساز است و برای همه مزاجها خوب است .

۴ ـ انواع ویتامین ب۱۲ در نان جو وجود دارد که باعث می شود موهای سر سفید نشوند .

۵ ـ خرما برای مادران شیرده بسیار مفید است و باعث افزایش شیر و صبور شدن فرزند می گردد.

۶ ـ آبگوشت حکیمانه ترین غذای ایرانی است .

۷ ـ خوردن آب یخ و آب بین غذا اصلی ترین عامل در بروز مشکلات کبدی از جمله کبد چرب است .

۸ ـ قارچ بسیار سرد است و استمرارش بدن را سرد می کند .

۹ ـ ملاک تشخیص چاقی اندازه گیری مچ دست است که اگر مچ کوچک بود و تن چاق بود شخص اضافه

وزن دارد که باید ناهار را از وعده های غذایی اش حذف کند .

۱۰ ـ کسانیکه بد زخم اند و زخمهایشان دیر خوب می شود به علت صفرای کم بدنشان است که باید

غذاهای صفرا ساز ( گرم و خشک ) بیشتر بخورند.مثل: سیاه دانه ـ زیره و ... 

۱۱ ـ آواز خواندن سودای مغز را از بین می برد .

۱۲ ـ تمایل به  بوهای بد  مانند بوی بنزین و گازوئیل و .... به دلیل سودای زیاد مغز است .

تعداد بازدید از این مطلب: 616
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 12 ارديبهشت 1394
نظرات

 

مزاج شناسی، علاوه بر اینکه از مهمترین و کارآ ترین روش های تشخیص و درمان در طب اسلامی است، از شیرین‌ترین و دلچسب ترین مباحث آن نیز به شمار می‌آید، بخصوص اگر توسط استاد ارجمند جناب «حسین خیراندیش» بیان شود. چه ایشان زحمت بسیار زیادی بر روی مزاج شناسی کشیده اند و شاید نوع بیان ایشان و زاویۀ دید ایشان در مورد مزاج شناسی ، در نوع خود منحصر بفرد ‌باشد . در این نسخه های ارائه شده از استاد روش  و رویه درمان برخی بیماری ها گرد آوری شده است . امیدوارم با ورود در مباحث شیرین مزاج شناسی ، علم صحیح زندگی کردن را بیاموزید و از نتایج شگفت آن بهره مند شوید  ...

نسخه های ایشان در هفت قسمت تهیه شده است ، لذا برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 75854
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394
نظرات

ازنگاه طب سنتی کلسترول چربی گرم و تری گلیسیرید چربی سرد به

حساب میاید.پس برای درمان باید به فرم زیر عمل نمود.

ــ  درمان کلسترول بالا:

کلسترول معمولا درگرم مزاجها بیشتربالا می رود.

الف)ازترکیب(۲ واحدعسل+۲واحدعرق نعنا+۱ واحدسرکه طبیعی)یک سوم

لیوان ریخته الباقی را آب ریخته یکساعت بعد شام میل شود.

ب)حجامت عام در نیمه ماه قمری یک الی سه مرحله

ج)کاهش سودازاها وکاهش چربیها وسرخ کردنیها حتی چربی طبیعی

مثل کره حیوانی

نکته:روِغن کنجد وزیتون موردی ندارد.

**توجه مهم:زمان درمان بسته به میزان بالا بودن کلسترول بین ۴۰ تا

۱۲۰روز طول میکشد.تعداد مراحل حجامت هم به همین شکل تنظیم

کنید.هر دو ماه یکبار با آزمایش خون کاهش کلسترول خود را ارزیابی

کنید.

ـــ درمان تری گلیسیرید بالا:

تری گلیسیرید بیشتر در سرد مزاجها بالا میرود.

الف)از ترکیب(۳ واحد عسل+۱ واحدسیاهدانه نیم کوب)هر ۱۲ ساعت یک

 قاشق مرباخوری میل شود.

ب)ارده با شیره انگور روزی یه پیاله میل شود.

ج)خوردن گرمیها مخصوصا مویز ـ زیتون ـ انجیر ـ گوشت گوسفندی ـ کره

حیوانی ـ انگور و... توصیه میشود.

د)کاهش جدی سردیها

نکته:کاهش سردیها و افزایش گرمیها را بسته به میزان سردی مزاج تنظیم

نمایید.مثلا اگر کسی غلبه شدید بلغم دارد پس باید برای مدت حداقل ۴۰

روز سردیها را ترک کندوسپس تا ۳ الی ۴ ماه سردیها را بسیار کم بخورد.

ضمنا این برنامه غذایی را بسته به فصل باید تنظیم کنید.مثلا در فصل

تابستان نیاز به ترک سردی برای همان فرد ذکر شده بالا نیست.

ـــ درمان کلسترول و تری گلیسیرید وقتی هردو بالا باشد:

اگر کلسترول بالاتر باشد بنای درمان را بر درمان کلسترول میگذاریم که در

بالا گفته شده است با این تفاوت که میزان سرکه در سرکه انگبین را به

نصف واحد کاهش میدهیم.

حال اگر تری گلیسیرید بالاتر باشد بنای درمان را بر درمان تری گلیسیرید

که در بالا گفته شده است میگذاریم با این تفاوت که به ترکیب سیاهدانه

و عسل باید نیم واحد سرکه طبیعی هم اضافه کرد.

**توجه:اگر این دو چربی هردو خیلی بالا و به هم نزدیک باشند اینجا باید

براساس مزاج بیمار تصمیم گیری شود اگر بیمار سردمزاج است بنارا بر

درمان تری گلیسیرید و اگر گرم مزاج است ابتدا بیمار را حجامت کرده و

بعد درمان کلسترول را که در همین آیتم آمده شروع میکنیم.

* نسخه های دکتر خیراندیش * 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394
نظرات

از نگاه طب سنتی چاقی نشان از افزایش رطوبت(تری)است و لاغری نشان

از افزایش خشکی در تن است.حال هرکدام از اینها به دو دسته تقسیم

میگردد. افزایش تری میتواند از آن یک فرد بلغمی باشد یا دموی .برعکس

افزایش خشکی هم میتواند از آن یک فرد صفراوی باشد یا سوداوی.با توجه

به مزاج نحوه درمان متفاوت خواهد بود.همانطور که میدانید در طب سنتی

درمان به ضد است یعنی به طور کلی جهت درمان چاقی نیاز است که

رطوبت را در تن کاهش دهیم و بالعکس جهت درمان لاغری باید رطوبت را

به تن برگردانیم.

حال به تفکیک مزاج توضیح میدهیم:

**توجه:درذهنتان شخصی را درنظر بگیرید با قد۱۷۰ سانتی متر براین اساس

وزن ایده آل هر مزاج را تعریف میکنیم.

الف)دموی ها:یک فرد دموی استعداد چاقی فراوانی دارد.ضمن اینکه معمولا

بسیار خوش اشتها هستند.به همین دلیل معمولا اضافه وزن دارند.برای یک

دموی ایده آل با توجه به پیش فرض بالا وزن ایده آل بین۷۷تا ۸۰ کیلو مناسب

است.حال اگر یک دموی مزاج از حالت تعادل خارج شد اقدامات زیر را جهت

کاهش وزن باید انجام دهد:

۱-رژیم ترک ناهار به مدت ۴۰ الی ۱۲۰ روز

۲-ترک آب یخ خوردن و ترک آب بین غذا و تا حد امکان یک الی دو ساعت بعد

غذا آب بنوشد.ضمنا خوردن هرچیز سرد(منظوردمای جسم است)برایش مضر

است.

۳-کاهش جدی سردیها مخصوصا سرد و ترها

۴-ورزش نیمه سنگین سفارش میشود که روزانه انجام گردد.

۵-بادکش روی شکم یک شب در میان ۴۰ مرحله هر بار نیم ساعت.

۶-روغن مالی روی شکم هر شب با روغن سیاه دانه.

۷-خوراک روغنهای گرم از قبیل کنجد . زیتون و حیوانی(گاوی)

**توجه:بهترین زمان برای کاهش وزن دمویها اول فصل پاییز و دوم زمستان

است.به این دلیل که نیازشان به خوراک سردیها کمتر است.

ب)صفراویها:یک فرد صفراوی معمولا استعداد چاقی ندارد و به ندرت آن هم در

سنین بالا دچار چاقی های موضعی میگردد.بیشتر صفراویها قصدچاق شدن

دارند.چراکه پایه بدنشان گرم وخشک است.با پیش فرض گفته شده یک

صفراوی معتدل باید وزنی در حدود ۶۸ تا ۷۲ کیلو داشته باشد.اگر وزن

کمتری داشته باشد با خوراک سرد و ترها میتواند به وزن ایده آل خود برسد.

اما باید توجه داشته باشد که اگر زیاده روی کند معده اش سرد میشود و

فقط معده اش جلو میاید و کل اندام چاق نمیشود.برای اینکار باید از

سردیهای آرام همراه با گرمی آرام استفاده کرد:مثلا یکی از موارد زیر را ۴۰

الی ۱۲۰ روز را به عنوان دارو  استفاده کند تا به وزن ایده آل برسد.

۱-یک لیوان شیر طبیعی به همراه کمی عسل یا خرما

۲-یک لیوان ماالشعیر طبی به همراه کمی عسل

**طرز تهیه ما الشعیر طبی:۱۴ لیوان آب+یک لیوان جو را حرارت میدهید تا

زمانی که جو بشکفد بلافاصله صاف کنید و در یخچال نگه دارید.

۳-شبی یک لیوان عرق کاسنی با کمی عسل

**بهترین فصل برای صفراوی ها زمستان است.

ج)سوداویها:با توجه به پیش فرض گفته شده وزن ایده آل یک سوداوی ۶۳

تا ۶۸کیلو میباشد.اگر وزن کمتر باشد از موارد زیراستفاده شود.خوراک گرم 

و تر برای این افراد آنها را به وزن ایده آل میرساند:

۱-شبی یک لیوان عرق یونجه با کمی عسل

۲-خوردن روزی ۷ عدد خیار با ۷ عدد خرما

۳-خیس دادن ۱۰ عدد انجیر داخل شیر و صبح ناشتا خوردن

۴-انگور روزی ۳ الی ۴ خوشه

۵-روزی ۱۴ عدد بادام درختی را دانه دانه مثل آدامس بجوید.

**بهترین فصل برای سوداویها فصل بهار است.

د)بلغمی ها :این افراد بسیار مستعد چاقی هستند.وزن ایده آل آنها بین ۷۴

تا 78 کیلو میباشد.بهترین فصل برای لاغری یک بلغمی تابستان است.به

هر حال برای لاغری یک بلغمی بیشتر باید از گرم و خشک ها استفاده کند.

رعایت موارد زیر باهم طی ۴۰ الی ۱۲۰ روز آرام آرام فرد را به وزن ایده آلش

میرساند:

۱-ارده با شیره روزی یک پیاله

۲-از ترکیب پودر(زنیان+سیاه دانه نیم کوب+آویشن+مصطکی+عسل)صبح

ناشتا و شب موقع خواب یک ق مرباخوری میل شود.آنهایی که چاقی

بسیار دارند میتوانند نیم ساعت قبل ناهار و شام هم بخورند.

۳-کاهش جدی سردیها مخصوصا سرد و ترها

۴-بادکش کتف و شکم یک شب در میان ۴۰ مرحله هر بار نیم ساعت

۵-روغن سیاه دانه هر شب روی شکم و کمر مالیده شود.

۶-تغییر روغن مصرفی به کنجد یا زیتون و حیوانی گاوی

نکته مهم:لازم به ذکر است که با توجه به افزایش سن به همه وزن های

ایده آل باید ۲ الی ۵ کیلو اضافه گردد.مثلا یک صفراوی که گفته شد۷۲ کیلو

وزن ایده آل اوست.اگر ۶۰ساله شد وزن ایده آلش در حدود ۷۷ کیلو هم باشد

قابل قبول است.

نکته:به هر حال هر شخصی براساس مزاج پایه و مزاج سن و مزاج عارضی

(که از تاثیر غذاها بر بدن بوجود میاید)وزن ایده آلش را باید مشخص کند و با

توجه به مطالب گفته شده به وزن ایده آلش برسد.

نکته:رژیم کالری که در طب کلاسیک مطرح است مورد تایید طب سنتی

نیست چراکه بدن را دچار ضعف عمومی میکند.

نتیجه کل مطلب:

برای رسیدن به وزن ایده آل باید بدن را در مزاجش به اعتدال برسانیم.

* برگرفته از وبلاگ طب سنتی اسلامی * نسخه ها : دکتر خیر اندیش

 

تعداد بازدید از این مطلب: 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394
نظرات

(جلـسۀ پرسش و پاسخ از استاد حسین خیراندیش)
(به همراه سخنرانی مقدماتی استاد در خصوص طب اسلامی)

30 اردیبهشت 1390
گرگان – سینما 22 بهمن

در این سخنرانی، استاد حسین خیراندیش به ارائـۀ نسخه هایی در خصوص بیش از 50 بیماری و عارضه می‌پردازند. همچنین سخنرانی مقدماتی استاد در معرفی طب اسلامی که شامل مطالب مهم و جذابی می‌باشد، بصورت صوتی و تصویری جهت استفادۀ علاقه مندان ارائه شده است.

دانلود صوت:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جلسۀ پرسش و پاسخ (ارائۀ نسخه های درمانی)

قسـمت اول [5.8 مگابایت، 38 دقیقه] :    (پیکوفایل)    (مدیافایر)    (فورشرد)

قسمت دوم [5.8 مگابایت، 38 دقیقه] :    (پیکوفایل)    (مدیافایر)    (فورشرد)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

* بیماری لوپوس (روماتیسمال پوستی)
* ام اس
* افسردگی
* روش استفاده از ادرار شتر در درمان آسم
* قند خون
* پرمویی صورت و بدن خانم ها
* عرق دست و زیربقل
* نازایی و ناباروری (آزواسپرم)
* کیست سینه و کیست تخم دان
* نرمی کشکک زانو و استخوان
* سردرد سرد و گرم و میگرن
* بیش فعالی بچه ها
* هپاتیتB
* وزوز گوش ناشی از رسوب سودا و موج انفجار
* شفافیت پوست
* رفع چین و چروک پوست و افتادگی گونه ها
* سنگ سازی کلیه
* کاهش حافظه
* پیشگیری و درمان سرماخوردگی اطفال
* قوز قرنیه
* زخم معده، نفخ و ترش کردن دهان و پراشتهایی
* درمان سودای شدید
* کبد چرب
* خستگی زنان، ناشی از کار
* درمان وسواس
* استرس و بی قراری
* بوی بد دهان
* زود انزالی مردان
* بلوغ زودرس جنسی مردان و زنان
* آنوسمیا (فقدان حس بویایی)
* واریس
* یائسگی زودرس
* پروستاتیت و ورم پروستات
* عطسه و سرفه زیاد و آبریزش بینی
* پیشگیری از حاملگی
* گلو درد چرکی اطفال
* شب ادراری کودکان و بی ارادگی ادرار در بزرگسالان
* تشنج و تب کودکان
* سنگ کلیه
* گرفتگی شدید ماهیچه های ساق و ران (اسپاسم عضلات)
* ورم غدد لنفاوی کشاله ران
* آسم کودکان
* بی اختیاری سیلان منی (اسپرماتوره)
* پیسی (ویتیلیگو)
* عوارض سکته
* ناشنوایی

دانلود سخنرانی مقدماتی استاد در خصوص معرفی طب اسلامی

 

دانلود فیلم:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زمان کلی فیلم: 90 دقیقه

لینک دانلود [150 مگــابایـت، rm-Real Media] :       (ترینبیت)    (مدیافایر)    (فورشرد)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جهت اجرای فرمت rm میتوانید از این نرم افزار استفاده نمایید

دانلود صوت:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سخنرانی مقدماتی استاد در خصوص معرفی طب اسلامی

قسـمت اول [6.8 مگابایت، 45 دقیقه] :    (پیکوفایل)    (مدیافایر)    (فورشرد)

قسمت دوم [6.8 مگابایت، 45 دقیقه] :    (پیکوفایل)    (مدیافایر)    (فورشرد)

 

تعداد بازدید از این مطلب: 4612
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1394
نظرات

دکتر حسین خیراندیش-درمان انواع چاقی 
• زمان : 00:03:42 
دانلود مجموعه مباحث تغذیه و درمان در طب ایرانی و اسلامی استاد دکتر حسین خیراندیش به صورت تقطیع شده از برنامه صبح بیداری تاریخ 11 آبان 1390 

جهت دریافت این کلیپ روی لینک زیر کلیک نمائید :

http://rasekhoon.net/media/download/410108/دکتر-حسین-خیراندیش-درمان-انواع-چاقی/

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

تعداد بازدید از این مطلب: 6920
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
نظرات

برای دریافت تصویر بهتر بر روی لینک زیر کلیک نمائید :

http://cld.persiangig.com/preview/14J8eSo9gC/ravan-mezaj.jpg

تعداد بازدید از این مطلب: 2345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : جمعه 4 ارديبهشت 1394
نظرات

مثلث سلامت بايدها و نبايدهاي غذايي است كه توسط دكتر حسن اكبري پيشنهاد شده است.

جهت دریافت تصویر بهتر روی لینک زیر کلیک نمائید :

http://cld.persiangig.com/preview/qINTPOvD9l/mosalas%2520salamat.png

تعداد بازدید از این مطلب: 855
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394
نظرات

کلمه مزاج برای همه ایرانیان نام کاملا آشنایی است. افرادی را که زود عصبانی می شوند آتشین مزاج می خوانند، افراد دیر جوش و کم حرف و غیر فعال را سرد مزاج می نامند. حقیقتا معنی مزاج چیست؟چگونه می توانیم مزاج خود را یا به تعبیری درست تر طبیعت بدن خود را بشناسیم.اختلاف طبایع افراد همیشه مورد کنجکاوی و سئوال بوده است.

مزاج شناسی یکی از علومی است که از دیر زمان مورد توجه عام و خاص بوده است , همه ی انسان ها صرف نظر از میزان سواد و رشته تحصیلی و گرایش اجتماعی نسبت به مفاهیم مزاج شناسی واقف بوده و هر کدام به تناسب میزان فهمی که از آن داشتند در تمامی شئون زندگی از این علم بهره می بردند.

تمامی کارشناسان رشته های مختلف علوم اجتماعی , صنعتی , معماری و کشاورزی , طب و نجوم و تعلیم و تربیت و علوم سیاسی نیز به طور کامل از این علم در موضوعات مورد بحث خود استفاده می کردند و ساختار نظام علمی خود را بر مبنای مزاج شناسی استوار می ساختند .

اگر هر انسانی بر طبق طبع و مزاج خویش غذا میل کند، کم تر بیماری به سراغ او خواهد آمد. شناخت طبع بر هر فردی لازم و ضروری است و از طریق آن، می توان بسیاری از مشکلات که معمولاً برای انسان پیش می آید پیشگیری کرد.

جهت دانلود جزوات و آزمون مزاج شناسی به ادامه مطالب مراجعه نمائید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 21518
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : پنج شنبه 20 فروردين 1394
نظرات

 

حجامت

در ميان رفتارهاي درماني جهان کمتر رفتاري را می‌يابيم که ريشه در وحي داشته باشد و يا به اندازۀ حجامت مورد تأکيد انبياء و ائمه (عليه‌السّلام) باشد. به حدي که در شب معراج نیز به این امر توصیه شده است.

رسول اکرم(ص) :
اذا صعدنا الي السماﺀ السابعه ما مررت ملک من الملائکه الا قالوا يا محمد احتجم وامر امتک بالحجامت
شب معراج در آسمان هفتم زمانيکه به آسمان هفتم صعود کردم بر هيچ ملکي از ملائک گذر نکردم مگر اينکه گفتند يا محمد حجامت کن و امتت را به حجامت کردن امر فرما.
تفسير الميزان
ذيل آيه از سوره اسري
مقدمه
حقيقت را مي‌توان چنان در پس پردۀ تاريکي و ظلمت پنهان نگاه داشت که جز چشم باطن‌بينان و روشن‌ضميران به آن نيفتد و باطل را چنان مي‌توان آراست و خوش نمايش داد که جز مخلصان و عقل گرايان دور از وهم و خيال نتوانند آن را از حق تميز دهند.
تاريخ پر است از مثال‌هاي عيني براي استناد جهت اثبات اين ادعا و صد البته که انسان‌ها نيز استعداد بالائي براي گرايش به وهم دارند و در زندگي روزمرۀ خود هزينۀ گزافي براي آن مي‌پردازند.
استعداد گرايش آنان به وهم و خيال به حدي است که خداوند تبارک و تعالي براي ماندن او در صراط مستقيم لازم مي‌داند هر روز ده بار از خداوند استمداد بطلبد تا او را در راه راست هدايت نمايد و باقي نگهدارد و از ظلمت و گمراهي و غضب دور كند.
در ميان رفتارهاي درماني جهان کمتر رفتاري را مي‌يابيم که ريشه در وحي داشته باشد و يا به اندازۀ حجامت مورد تأکيد انبياء و ائمه (عليه‌السّلام) باشد. به حدي که در شب معراج تا اين حد و با اين اصرار و پافشاري به رسول اکرم (صلّي‌الله عليه‌وآله) توصيه شود و حضرت جبرئيل (عليه‌السّلام) طراح موضع اجراي آن باشد. و ضوابط و قانونمندي‌هاي آن با نظام هستي سازگار بوده و برد درماني وسيعي در زندگي بشر داشته و به اندازۀ حجامت از قدمت تاريخي برخوردار باشد.
و از سوي ديگر هيچ رفتار درماني را نمي‌توانيد معرفي کنيد که به اندازه حجامت مورد هجوم بي‌رحمانه و مغرضانه قرار گرفته و چهرۀ آن زشت جلوه داده شده و حتي آلوده‌ساز و بيماري‌زا معرفي شده باشد و آنقدر اين حقيقت را در پردۀ کتمان نگه داشته باشند و تا جايي پيش بروند که اين سنت الهي شفابخش را آلوده‌ساز معرفي کرده و از رديف درمان خارج سازند و مجريان آن را به زندان و محکوميت جزايي محکوم نمايند؟!!
علي ايحال امروز فرصتي دست داده است تا هرکس که درد دين دارد گوشه‌اي از اين سفرۀ پربرکت اسلام را بگيرد و در حد توان خود دستوري چند از دستورات دين را استخراج ، ساماندهي و کاربردي سازد تا در مجموع کاروان حرکت جامعه به سوي اسلام‌گرايي شتاب گيرد و از وابستگي و ظلمت وارهد. از اين جهت بر آن شديم تا با نمايه‌اي مختصر از اين هديۀ ارزشمند الهي در شب معراج به امت مسلمان جهان برخي از ويژگي‌هاي درماني آن را بيان نمائيم باشد تا با اجراي اين سنّت ضمن تأمين سلامت جسم و روان خود، کشور و هم‌کيشان خود را از وابستگي دارويي رهانيده و با تعمق علمي و توجه به داشته‌هاي ديني و ملي خود باور کنند که چنگ زدن به دامان دين مي‌تواند راهگشاي مشکلات بشر باشد و اخذ علم از طريق ائمه حيات معنوي و مادي زندگي بشر را منور و بانشاط و سعادتمند خواهد ساخت.
احياي حجامت در ايران گرچه از يک نقطۀ محدود شروع شده و حمايت دولتي را بدنبال نداشته است ليکن حمايت همه جانبۀ مردمي با انگيزۀ معنوي و انساني قوي چنان جرياني از آن ساخته است که برد خدمات درماني آن طيف وسيعي از جامعه را دربرگرفته و کارآيي شگفت‌انگيز آن در درمان نيز توجه ويژۀ پزشکان را به سوي خود معطوف داشته است و مي‌رود تا يک جريان نرم‌افزاري علمي اعتمادآفريني را در ايران و جهان فراهم آورد. آنچه در اين جزوه به نظر علاقمندان مي‌رسد گزارش کوتاه و کاملي است از سنّت الهي حجامت که مورد تأئيد جمعي از پزشکان فعال و علاقمند و باتجربۀ حجامت قرار گرفته و اينک تقديم امت اسلامي مي‌گردد. باشد تا با نشر آن فرهنگ ديني را در درمان بيماري‌هاي خود دخالت دهيم و نسل انقلاب را از مصرف داروهاي ساخته شده با عوارض فراوان جانبي بي‌نياز سازيم و سپاسگزاري از نعمات الهي انبياء و ذکر صلوات بر محمّد و آل او را در حوزۀ درمان خود وارد کنيم و بيمارستان را به درمانگاه و مستشفي مبدل گردانيم.

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 1915
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : شنبه 8 فروردين 1394
نظرات


 
ادم (edema) یا خیز – تورم ناشی از تجمع مایع در بافت‌های بدن شما- بیشتر از همه در پنجه پاها، قوزک پاها و ساق پاها روی می‌دهد. …

چه موقع باید نزد پزشک رفت؟

پزشک با انگشت خود فشاری بر پای متورم وراد می کند و بعد برمی دارد. اگر در محل فشار، جای انگشت بعد از چند دقیقه باقی بماند، نشانه ورم می باشد.

اگر این ورم همراه با تنگی نفس، درد قفسه سینه و افزایش وزن باشد و یا ورمی که به پوست آسیب برساند و یا ورم در نتیجه داروها بوجود آید، حتما به پزشک مراجعه نمایید.

پزشک با انگشت خود فشاری بر پای متورم وراد می کند و بعد برمی دارد . اگر در محل فشار ، جای انگشت بعد از چند دقیقه باقی بماند ، نشانه ورم می باشد .

 

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 1120
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : یک شنبه 24 اسفند 1393
نظرات

 

مفصل آرنج بعنوان یك مفصل مهم در اندام فوقانی از سه استخوان بازویی ( humerus )در بالا و استخوانهـای ساعد زند زبرین یا اعلا و زن زیرین  یا اسفـل ( radius & ulnar) در پایین تشكیل می شود.

استخوان بازو

استخوان بازو از نوع استخوان های بلند است و در قسمت پروگزیمال  با استخوان کتف  و در قسمت دیستال با استخوان های زند زبرین و زند زیرین مفصل می شود.این استخوان یک تنه و دو انتها دارد ، انتهای دیستال استخوان شامل قسمت های ذیل است .

قرقره، سطح مفصلی شکلی است که با قسمت پروگزیمال استخوان زند اسفل مفصل می شود. در بالای قرقره در قسمت خلفی فرورفتگی آرنجی و در قسمت قدامی فرورفتگی منقاری وجود دارد. این دو فرورفتگی به ترتیب محل قرار گرفتن زائده آرنجی و زائده منقاری استخوان زند اسفل است.لقمه برآمدگی صافی است که با جام زند اعلا مفصل می شود. بطور کلی می  توان گفت در قسمت تحتانی استخوان بازو دو سطح مفصلی برای دو استخوان ساعد وجود دارد .

فوق قرقره و فوق لقمه دو برآمدگی هستند که در طرفین قسمت دیستال استخوان بازو قرار گرفته اند. فوق قرقره در مجاورت قرقره و فوق لقمه  مجاور لقمه قرار دارند. فوق قرقره در قسمت داخلی آرنج قابل لمس است . در قسمت قدامی استخوان بازو در بالای لقمه نیز حفره ای به نام حفره زند اعلایی قرار دارد که به هنگام بسته شدن مفصل آرنج، سر استخوان زند اعلا در آن قرار می گیرد .

استخوانهای ساعد

در حالت آناتومیکی دو استخوان موجود در ساعد موازی هستند . در این حالت استخوانی که در خارج قرار می گیرد زند زبرین است و استخوانی که در داخل قرار گرفته است زند زیرین نامیده می شود. این دو استخوان در قسمت فوقانی به همراه استخوان بازو مفصل آرنج را می سازند و در قسمت تحتانی با استخوان های مچ دست مفصل می شوند ..

استخوان زند زبرین یا زند اعلا

این استخوان دو انتهای پروگزیمال و دیستال و یک تنه دارد. انتهای فوقانی به سر موسوم است و سطح فوقانی آن یک فرو رفتگی به نام جام زند اعلا دارد. جام زند اعلا با لقمه استخوان بازو مفصل می شود. سر استخوان استوانه ای شکل است .قسمت داخلی سر با دیگر استخوان ساعد مفصل می گردد. گردن قسمتی است که زیر سر قرار دارد . یک برجستگی به نام برجستگی زند اعلائی در طرف داخلی استخوان  ، زیر گردن قرار دارد.

انتهای تحتانی زند زبرین با دو سطح مفصلی که توسط ستیغی از هم جدا می شوند به استخوان های مچ دست ارتباط پیدا می کنند. انتهای تحتانی همچنین یک برآمدگی مشخص به نام زائده نیزه ای و یک سطح مفصلی به نام بریدگی زند اسفلی دارد.تنه  استخوان زند زبرین تقریبا" سه گوش بوده و دارای یک خمیدگی نیز هست .

استخوان زند زیرین یا زند اسفل

این استخوان دو انتها و یک تنه دارد. انتهای فوقانی دو زائده دارد که یکی در قسمت خلفی است و زائده آرنجی نامیده می شود که بلندتر است . زائده کوتاه تر در قسمت قدامی است و زائده منقاری نامیده می شود .

یک سطج مفصلی مقعر بین این دو برآمدگی است که فرورفتگی قرقره ای یا حفره سینی شکل نامیده می شود.در سطح خارجی قسمت فوقانی یک سطح مفصلی کوچک مقعر به نام فرورفتگی زند زبرینی وجود دارد که محل مفصل شدن زند اعلا است . در انتهای تحتانی یک زائده نیزه ای داشته و توسط دیسکی با استخوان های مچ دست مفصل می گردد . تنه استخوان در سه چهارم فوقانی دارای سه کنار و سه سطح است و در قسمت تحتانی استوانه ای شکل می باشد .

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 3464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
نظرات

سینوس تارس یک کانال کوچک استخوانی است که بین استخوان های قاپ (تالوس) و پاشنه (کالکانه) قرار گرفته است. بر اثر فشار های زیادی که به مچ پا وارد میشود، بر اثر چرخش شدید پا به خارج و یا بر اثر مشکلات بیومکانیک در پا (مانند صافی کف پا) این بیماری ایجاد میشود.

اکثر بیمارانی که این عارضه را دارند سابقه پیچ خوردگی مچ پا را در قبل داشته اند .

علائم سندرم سینوس تارس

مهمترین این علائم عبارتند از :

1) درد مبهم در جلوی قوزک خارجی که با راه رفتن شدیدتر میشود. بخصوص راه رفتن روی زمین های ناهموار

2) فشار دادن ناحیه ای که دقیقا در جلوی قوزک خارجی قرار گرفته است دردناک است.

3) درد در هنگام چرخش پا به داخل یا خارج

4) درد معمولا صبح ها بعد از برخاستن از خواب بیشتر است و بعد از مدتی کمتر میشود

5) احساس ناپایداری در مچ پا

6) در هنگام دویدن در مسیر قوسی که به طرف پای آسیب دیده است درد ایجاد میشود. مثلا اگر پای راست مشکل دارد در هنگام دویدن در مسیر قوسی با انحنای به راست پا دردناک میشود.

7) بیمار سعی میکند پایش را بیشتر اوقات به سمت داخل بچرخاند.

8) تزریق ماده بیحسی موضعی توسط پزشک در محل کانال سینوس تارس موجب کاهش درد میشود.

9) در ام آر آی ممکن است تجمع زیاد مایع سینوویال در سینوس تارس دید ه شود.

10) تشخیص این بیماری بیشتر موقعی داده میشود که درد مچ بیمار بعد از درمان پیچ خوردگی مچ پا بهبود نمی یابد.

  •  

    درمان سندروم سینوس تارس

  • 1)برای مدتی از انجام فعالیت هایی که موجب افزایش درد میشوند اجتناب کنید.

  • 2) سرد کردن ناحیه درد موجب کاهش آن میشود.

  • 3) پزشک ممکن است داروهای ضد التهاب  مانند ناپروکسن برای کاهش درد استفاده کند.

  • 4) ممکن است انجام اولتراسوند به توسط فیزیوتراپ بتواند به کاهش درد کمک کند.

  • 5) تصحیح اختلالات بیومکانیکی پا و افزایش دامنه حرکات و انعطاف پذیری در مفصل بین پاشنه و استخوان قاپ ممکن است به درمان بیماری کمک کند.

  • 6) انجام نرمش های تقویت کننده عضلات اطراف مچ پا میتواند به بهبودی از این بیماری کمک کند.

  • 7) انجام نرمش های کششی عضلات ساق

  • 8) استفاده از کفش  ها و کفی های مناسب برای تصحیح چرخش زیاد پا به خارج

  • 9) پزشک معالج ممکن است از تزریق کورتیکوستروئید در محل سینوس تارس برای درمان آن استفاده کند.

  • 10) در صورت عدم بهبودی بیمار با روش های ذکر شده، عمل جراحی بصورت خروج محتویات بافت نرم سینوس تارس در اکثر موارد موجب از بین رفتن درد بیمار میشود.

تعداد بازدید از این مطلب: 1279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : یک شنبه 11 بهمن 1393
نظرات

 

محققان پیش از این هشدار داده بودند که انباشته شدن چربی در پهلوها و کمر نه تنها فرد را دارای شکمی افتاده و زشت می‌کند بلکه می‌تواند زمینه را برای بروز بیماری‌های قلبی یا سرطان فراهم کند.

سخت جان ترین چربی های بدن، چربی های تجمع یافته در ناحیه شکم – و کمر هستند. این چربی ها به همان سرعتی که در این ناحیه ته نشین می شوند ، به همان سرعت از بین نمی روند . این چربی ها علاوه براینکه به زیبایی آسیب زده و ساختار بدنی را از حالت عادی به فرم سیبی شکل تبدیل می کنند ، زمینه ساز ابتلا به سکته قلبی نیز هستند . اگرچه در تجمع چربی در این ناحیه ژنتیک ، سن و سبک زندگی تاثیرگذار است اما نباید نقش تغذیه را نادیده گرفت .

مصرف هر نوع چربی خوراکی اعم از کره ، خامه و غذاهای چرب و پرکالری باعث تجمع چربی در این ناحیه می شود . نکته مهم اینکه مصرف چربی های ترانس یا همان اشباع می توانند چربی موجود در نقاط دیگر بدن را به سمت تجمع در این ناحیه سوق دهند . بنابراین وقتی از کره حیوانی برای چرب تر شدن برنج تان استفاده می کنید یادتان باشد علاوه بر تجمع چربی کره حیوانی در ناحیه شکم در هر نقطه از بدن شما که چربی اضافی وجود داشته باشد، به سمت شکم شما حرکت کرده و در آن نقطه تجمع پیدا می کند . چربی ترانس در انواع روغن جامد ، مارگارین ، غذاهای سرخ شده ، فست فودها و شیرینی تر وجود دارد . علاوه بر اینکه مصرف مواد غذایی حاوی گلوسید مانند نان ، برنج و سیب زمینی سرخ شده ، باعث افزایش تجمع چربی در ناحیه شکم می شود اما خوراکی هایی هم وجود دارند که مانند آب روی آتش بوده و با خوردن آنها چربی ناحیه شکم از بین می رود .

خوراکی های چربی سوز برای کاهش وزن ...

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 1993
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
نظرات

کتاب خفی علائی دانشنامه پزشکی

در کتاب خفی علائی با انواع بیماریها و روشهای درمان آن بوسیله طب قدیم ایران آشنا میشویم.این کتاب اولین دانشنامه پزشکی به زبان فارسی میباشد که توسط حکیم سید اسماعیل جرجانی گرداوری شده است.
کتاب پزشکی خفي علايي از بزرگترین ها در زمینه خود است .برای شما اگر میخواهید بدانید سردرد چیست؟چگونه مداوا می شود،انواع تب ها و بسیار مطالب دیگر،دانلود کنید و لذت ببرید.راسخون به نیاز شما فکر می کند.
خفّي علايي يا خفّ علايي يا الخفّيه العلائيه، اثر طبي گرگاني به زبان پارسي است. جرجاني اين كتاب مختصر را به نام سلطان علاءالدين اتسز خوارزمشاهي شايد در سال جلوس اين شاه (521 ق)، به پايان رسانده است.
نويسنده در ديباچه اثر خود، درباره وجه تسميه آن، مي‌نويسد: «علائي منسوب به علاءالدوله ــ از القاب اتسز خوارزمشاه ــ است. خفّي نيز منسوب به خف (= موزه و كفش) است». او ادامه مي‌دهد كه اين كتاب را در دو مجلّد و به قطع مطوّل فراهم اورده تا شاهزادۀ جوان بتواند آنها را در موزه‌هاي خود بگذارد و هميشه همراه داشته باشد. اين اثر در واقع خلاصه‌اي از ذخيره خوارزمشاهي است. امروزه اين گونه كتابهاي مرجع مختصر را hand book يا pocket book مي‌گويند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

 
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1393
نظرات

 MOBINR110.LXB.IR

کتاب راهنمای پزشکی گیاه خواران برگرفته از مقالات دکتر زرین آذر ( پزشک گیاهخوار ایرانی و متخصص برجسته تغذیه در آمریکا ) و هم چنین شامل پرسش و پاسخ هایی است که در مورد درمان بیماری های مختلف ( بیماری های مختلف شامل چاقی، سردرد، میگرن، بیماری های گوارشی، بیماری های کبدی، دیابت، افسردگی، کم خونی، ناراحتی تیروئید، ضعف بدن و غیره ) با گیاهخواری مطرح شده است.با رژیم غذایی گیاهخواری صحیح و به خصوص خام گیاهخواری قابل درمان و یا حداقل قابل بهبود هستند که دکتر زرین آذر با انتشار مقالات و پرسش و پاسخ ها، سعی در اطلاع رسانی هر چه بیشتر و دقیق تر دارد.

رژیم غذایی گیاهخواری و به خصوص خام گیاهخواری راه حلی جامع برای داشتن دنیایی بهتر است چرا که علاوه بر حفظ سلامتی انسان ، با محیط زیست سازگار است و همچنین منافع اقتصادی و اجتماعی بسیاری به دنبال دارد . توصیه می کنم جهت کسب اطلاعات بیشتر ، حتماً این کتاب را مطالعه نمائید .

جهت دریافت کتاب به آدرس زیر مراجعه نمائید :

http://dl.takbook.com/pdf/ebook6213[www.takbook.com].zip

رمز فایل: www.takbook.com

با تشکر از سرکار خانم دکتر زرین آذر و سایت تک بوک

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2222
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : یک شنبه 19 بهمن 1393
نظرات

15 درمان خانگی برای سرفه بچه ها

هیچ چیز برای والدین ناراحت‌ کننده‌تر از شنیدن صدای سرفه بچه‌ها هنگام شب نیست. این مشکل معمولا پدر و مادرها را نگران می‌کند؛ طوری که حاضرند هر کاری انجام دهند تا هرچه زودتر سلامت کوچولویشان را ببینند اما در واقع سرفه رفلاکس طبیعی بدن است که به دلیل تحریک مژه‌های برونش و دستگاه تنفس، تحریک و توسط اعصاب مرکزی و تحریک دیافراگم ایجاد می‌شود. توسط سرفه، مقدار زیادی ترشحات خارج می‌شود تا راه هوایی باز شده و تنفس راحت‌تر انجام شود. سرفه بر اثر مکانیسم تحریک گاهی خفیف و گاهی شدید است اما علت سرفه هرچه باشد راه‌های درمانی خاصی برای آن وجود دارد که والدین باید به آن توجه کنند. از زبان دکتر اکبر کوشانفر، متخصص کودکان و استاد دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی به تشریح علل گوناگون سرفه در کودکان و راه‌های درمان آن را می‌خوانید.

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2262
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393
نظرات

مصاحبه با استاد جمشيد خدادادي، مبتكر طب قرآني 
به نقل از روزنامه كيهان
________________________________

- اول از همه بگوئيد شيوه ابداعي شما براي درمان يك بيماري، فرضاً چند آيه مي آورد يا دليل علمي هم دارد؟ 
¤ اساس درمان براساس آيات قرآن است اما اين اساس كاملا علمي و مطابق با علم روز است. 

- يعني مي توانيد براي بيمار دليل علمي بيماري اش را بيان كنيد؟ 
¤ بله كاملا. هم علت علمي و فيزيولوژيكي بيماري قابل بيان است و هم راه حل كاملا علمي آن. 

- با يك معرفي كوتاه چطوريد؟ 
¤ جمشيد خدادادي هستم، سرهنگ نيروي هوايي كه از ۱۳۵۵ وارد نيروي هوايي شدم و دوره هواپيمايي فوق مدرن F-14 را در ايران گذراندم، از ۱۳۵۷ هم شروع كردم به تدريس موتور جت تا به امروز. در كنار كارم ۱۴ سال است كه تحقيقات قرآني انجام مي دهم و مبتكر و بنيانگذار طب قرآني در جهان هستم و عضو جامعه مخترعين و مبتكرين ايران و داراي دو ديپلم افتخار يكي در طب و ديگري در صنعت هواپيمايي. 

- اولين ويژگي برتر طب قرآني چه چيزي است؟ 
¤ طب قرآني از همه طب هاي رايج در جهان، سريع تر جواب مي دهد. مثلا اوريون ۳ روزه درمان مي شود، هليكو باكتر معده ۳ روزه، پركاري كم كاري تيروئيد ۱۵ روزه، ميگرن يك هفته اي. ضمن اينكه در اين شيوه برخلاف طب امروز علت بيماري كاملا كشف شده و به طور كامل درمان مي شود. 

- قبل از اينكه جلوتر برويم، يك سؤال و آن هم اينكه چطور متخصص جت مدرن سراغ طب قرآني رفت؟ 
¤ سال ۱۳۶۸ موقعي كه قطعنامه ۵۹۸ پذيرفته شد، تعدادي افسر از طرفUN آمدند ايران، من هم از طرف نيروي هوايي به عنوان افسر رابط اعزام شدم به منطقه. يكي از افسراني كه براي آموزش از يوگسلاوي آمده بود فردي بود به نام «ديويد اويچ»، ايشان دارويي به همراه خودش داشت به نام «پراپوليز» كه هر بيماري اي كه پيدا مي كرد از همين دارو براي درمانش استفاده مي كرد. وقتي مواد اوليه اين دارو را بررسي كردم ديدم در كشور ما فوق العاده زياد يافت مي شود اما متأسفانه هيچ استفاده اي از آن نمي شود. 

- دارو را به شما هم داد؟ 
¤ بعد كه اين آقا رفت يوگسلاوي، براي من قطره و پماد اين دارو را فرستاد. كنجكاو شدم و مراجعه كردم به كتاب قانون بوعلي سينا و ديدم كه بوعلي در جلد دوم اين كتاب، طرز تهيه قرص اين دارو را هم كامل بيان كرده است. سه ماه فكرم دائم مشغول بود، تا اينكه به فكرم رسيد اگر قرآن معجزه است حتماً بايد در زمينه بيماري ها و درمان حرف هايي براي گفتن داشته باشد. 

- پس اينطوري استارت خورده شد؟ 
¤ بله، شروع كردم به مطالعه و تحقيق و بيش از ۱۶۰ آيه از قرآن را در اين زمينه پيدا كردم و شگفت آور بود كه هر روز دريچه هاي جديدتري به روي من باز مي شد. البته دراين مدت به مطالعه طب قديم و طب جديد هم پرداختم و در بسياري از كنفرانس هاي علمي و پزشكي شركت كردم و الان ۵ سال است كه من اين علم را در دانشگاه ها تدريس مي كنم. 

- شاگردهاي شما معمولاً چه كساني هستند؟ 
¤ خب دانشجوهاي رشته هاي مختلف و بسياري از پزشكان دراين كلاسها حضور داشته اند. 

-بيمارهاي شما معمولاً چه كساني هستند؟ 
¤ معمولاً بيماراني مي آيند سراغ من كه تمام مراحل پزشكي را طي كرده اند و وقتي به نتيجه نمي رسند و يا حتي دكترها و بيمارستانها از آن ها قطع اميد مي كنند، مي آيند پيش من. حتي خيلي از اين بيماران را خود پزشكان مي فرستند تا آخرين تير را هم امتحان كنند. 

-طب قرآني يعني چه؟ يعني در آيات قرآن علت و روش درمان مثلاً يك بيماري ذكر شده است؟ 
¤ بله، يكي از جنبه هاي اعجاز قرآن، ديدگاه هاي آن درمورد بيماري ها و پيشگيري از تمام بيماري هاست. در سوره روم، آيه ۳۰ اگر دقيق بررسي كنيد، درمان و پيشگيري همه بيماري ها آمده است. خداوند درقرآن مي فرمايد هيچ خشك و تري نيست مگر اينكه درقرآن باشد،با همچين ادعايي چطور مي شود در زمينه درمان انسان بي نظر باشد. 

- اساس اين طب چه چيزي يا چيزهايي است؟ 
¤ فقط تغذيه و نه هيچ داروي ديگري. خداوند مي فرمايد زماني انسان را كرامت داديم كه غذاي پاك به او داديم. شعار اساسي قرآن اين است: غذاي انسان داروي انسان است و داروي انسان غذاي انسان است. 

- و بيماري ها فقط به خاطر تغذيه اشتباه اند؟ 
¤ تمام بيماري ها از نظر قرآن به خاطر اشتباهات خود انسان و تغذيه نامناسب او به وجود مي آيند. هيچ حيواني به طور غريزي تغذيه خودش را عوض نمي كند، هيچ جانور گوشتخواري حتي در فرط گرسنگي گياه خوار نمي شود. بنابراين در طبيعت هيچ حيواني بيمار نمي شود مگر حيواناتي كه با انسان در ارتباط اند. انسان تنها موجودي است كه تغذيه خودش را اين همه دستكاري كرده و امروز به پيتزا و سوسيس و كالباس رسيده است. پزشكان امروز معتقدند غذا هيچ ربطي به بيماري ندارد و در واقع طب قرآني فقط از طريق تغذيه و نوع غذا عمل مي كند. 

- پس يك جورهايي مي شود گفت طب شما، دخالتي دركار پزشكان امروز نمي كند؟ 
¤ دقيقاً همين طور است و ما هميشه به آقايان پزشك مي گوئيم كه شما داروي خودتان را بدهيد، ما هم شيوه تغذيه مان را. منتها كسي كه اين شيوه تغذيه را اجرا كرد، ديگر محتاج دارو نمي شود. 

-طبق صحبت شما اگر كسي اين شيوه تغذيه قرآن را عمل كند، نبايد اصلاً مريض شود؟ 
¤ اگرانسان غذاي خودش را مصرف كند، اصلاً بيماري براي بدن او مفهوم ندارد. من خودم كسي بودم كه هر سال ۲۴ ساعت دربيمارستان بستري مي شدم به خاطر مسموميت هاي غذايي و مشكلات معده، الان ۱۴ سال است كه خودم و خانواده ام يك قرص هم مصرف نكرده ايم. بيماران من الان ۵ سال است كه نيازي ديگر به دكتر و دارو ندارند و اين شگفتي قرآن است. 

- مي توانيد دليل علمي تري براي من بياوريد؟ مي خواهم بدانم شمايي كه اين سيستم تغذيه را عمل مي كنيد، ويروس و يا ميكروب وارد بدن تان نمي شود؟ 
¤ ببين، ويروس و ميكروب وارد هر بدني مي شود. مثل اين است كه در محيط كاري شما دو نفر سرما مي خورند اما سه نفر نمي خورند. ويروس وارد بدن آدم سالم هم مي شود اما شرائط بدن او براي رشد و بقاي ويروس يا ميكروب مناسب نيستند براي همين ويروس دفع مي شود. شما اگر غذايي مصرف نكني كه ويروس ها از آن تغذيه كنند و زمينه رشد آنها را فراهم كند، به هيچ وجه بيمار نمي شوي. در آزمايشگاه هاي پزشكي براي كشت ميكروب از پنج عامل استفاده مي كنند كه عبارتند از آب گوشت، خون، آگار، خون آگار و شكلات. آيات قرآن را كه بررسي مي كني مي بيني در هيچ كدام از غذاهايي كه توصيه كرده، هيچ يك از اين ۵ عامل وجود ندارد. 

- تعريف شما از غذا، چه چيزهايي است؟ 
¤ ما به چهار عامل مي گوئيم غذا: پروتئين ها، قندها، چربي ها و ويتامين ها. مجموعه اينها را مي گوئيم غذا كه در سوره عبس بيان و نكته جالب اينجاست كه قندها دو دسته اند راست گرا و چپ گرا، قندهاي راست گرا همان قند و شكر هستند و چپگراها قندهايي اند كه اگر پلاريزه كنيم، نور را به سمت چپ منحرف مي كنند و خداوند در سوره عبس از قندهاي چپگرا نام مي برد و نه اين قند و شكرهاي پرضرر. 
 
- آقاي خدادادي بفرمائيد چائي! 
¤ نه، من چايي هم نمي خورم. 

- چايي هم در تغذيه شما جايي ندارد؟ 
¤ من كتابي نوشتم در مورد چايي كه ۶۷ نوع بيماري را با سند و مدرك كاملا علمي برايش عنوان كرده ام. اگر به آخرين تحقيقات دنيا رجوع كنيد، مي فهميد كه چاي يك گياه سمي است كه ۵ هزارسال است شناخته شده و ما به همراه شاگردانم آزمايشي را انجام داديم و ديديم هيچ موجود گياهخواري در دنيا برگ سبز چايي را نمي خورد، حتي ما آن را لاي نان گذاشتيم و به گاو داديم و خورد، به محض اينكه طعم چايي را حس كرد، چاي را بيرون انداخت. اين را هم بگويم كه هيچ آفتي هم سراغ اين برگ چاي نمي رود و هيچوقت اين گياه سم پاشي نمي شود. 

-واي چه بد، اينطوري كه از همه چيز بايد بگذريم؟ 
¤ خب ما به جاي همه اينها خوراكي هاي جايگزين معرفي مي كنيم. به جاي چاي ۱۶ مورد نوشيدني معرفي مي كنيم كه بسيار خوش طعم تر از چاي اند و كاملا در دسترس اند. 

- سيستم شما بيشتر براي درمان بيماري است يا پيشگيري از بيماري؟ 
¤ هر دو مورد. 

- روي چند بيماري تا به حال كار كرديد؟ 
¤ بيش از ۱۴۰ بيماري و اغلب روي بيماري هايي كه از نظر پزشكي امروز علت آنها كشف نشده و درماني براي آنها موجود نيست. 

- فكر كنم گفتيد يك ديپلم افتخار هم در زمينه طب داريد؟ 
¤ بيماري هست به نام «آندمتيوز» كه در مورد اين بيماري تا به حال در دنيا ۵۰۰۰ مقاله و ۱۶ جلد كتاب نوشته شده است ولي هنوز علت آن مشخص نشده كه من توانستم علت آن را پيدا كنم و به صورت يك مقاله بنويسم كه ديپلم طب را در اين زمينه دريافت كردم. 

- چند نفر از همين بيماري را تا به حال درمان كرديد؟ 
¤ بيش از ۳۰ نفر. 

- به طور مثال همين بيماري، شما مي توانيد سند قرآني اش را ارائه كنيد؟ 
¤ بله، اين شگفتي قرآن است و درمان اين بيماري در آيه ۲۴ تا ۳۲ سوره عبس جزء سي ام است. 

- شيوه شما يك جور پرهيز غذايي است؟ 
¤ بله 

- صرفاً غذاهاي گياهي؟ 
¤ خير، ما حتي گوشت را بعضي اوقات به جاي دارو تجويز مي كنيم. در واقع در اين سيستم غذايي حذف نمي شود اما مقدار آن و نحوه استفاده از آن تغيير مي كند. 

- پس مثل چاي، براي غذاها هم جايگزين داريد؟ 
¤ ما بيش از ۶۰ نوع غذاي گياهي معرفي مي كنيم، ما از مغز دانه ها بيش از ۲۰ نوع شير درست كرديم تا حالا كه بسيار خوش طعم و مزه اند. 

- مي خواهم بدانم اين غذاهاي جايگزين خوش طعم پسندي انسان را ارضا مي كنند يا يك حالت رياضت كشيدن و تحمل مزه هاي جديد لازمه استفاده از آنهاست؟ 
¤ اصلا اينطور نيست. غذاهاي جايگزين به مراتب از غذاهاي فعلي كه جبر زندگي روزانه به مردم تحميل كرده خوش طعم تر و لذيذترند. كساني كه براي امتحان اين غذاها را مي چشند، خيلي زود طرفدار غذاها مي شوند. 

- ولي تأكيد بيشتري بر روي گياه داريد؟ 
¤ خب شما آياتي كه در مورد غذا هست را بررسي كنيد ببينيد از گياه بيشتر صحبت شده يا گوشت. 

- لابد گياه؟ 
¤ به مراتب گياه بيشتر است و هيچ توجه قرآن بي حكمت نيست. 

- فكر نمي كنيد ادعاي شما بيش از حد بزرگ باشد؟ 
¤ قرآن معجزه همه قرن هاست و مطمئناً هر دريچه اي كه از يك معجزه گشوده شود، مسلماً بزرگ خواهد بود. خداوند در آيه ۶۱ سوره بقره مي فرمايد هر كس غذاي پست بخورد، به ذلت مي افتد! در واقع اگر غذاي پست خوردي، نعمات و الهام هاي الهي را نمي تواني دريافت كني. چرا واقعاً در يك كشور مسلمان بايد اين همه بيمار سرطاني وجود داشته باشد. 

- هر پزشكي براي تشخيص بيماري يك روشي دارد، طب قرآني هم شيوه خاصي براي اين كار دارد؟ 
¤ بله، من از روي زبان و چهره افراد. بسياري از بيماري ها را دستگاه هاي آزمايشگاهي نشان نمي دهند اما زبان و چهره وضعيت درون انسان را كامل نشان مي دهد. 

- عكس العمل مجامع پزشكي در برخورد با اين طب چه بوده است؟ 
¤ ديدارهاي زيادي و همينطور برخوردهاي زيادي داشتيم با پزشكان و اساتيد مختلف. بعضي ها استقبال خوبي داشتند و حتي در كلاس هاي من حاضر مي شوند و بعضي ها هم چون من مدرك پزشكي ندارم برايشان سخت است كه حرفم را قبول كنند. 

- خب مگر شما با سند و مدرك حرف نمي زنيد؟ 
¤ همه حرف من همين است و بارها گفته ام كه حاضرم كسي پيدا بشود و دلايل درماني طب قرآني را رد كند و يا در يك كنفرانس بحث كنند و مثلا از برخي شيوه هاي درماني امروز كه من آنها را رد مي كنم دفاع كنند. 

- گفتيد برخورد هم داشتيد؟ 
¤ چند مورد 

- يكي از آنها را بگوئيد. 
¤ برخوردي داشتيم با انجمن ام اس ايران كه ماگفتيم به چه مجوزي پزشكان اين انجمن براي بيمارانشان اينترفرون يا آوانكس تجويز مي كنند، اين داروها آنتي ويروس اند ولي مگر ام اس ويروسي است. 

- چه جوابي دادند؟ 
¤ گفتند حدس ما اين است كه ويروسي باشد. ولي مگر مي شود با حدس و گمان كسي را درمان كرد. جزوه اي را نوشتم و علت و راه درمان بيماري ام اس را در آن توضيح دادم و فرستادم براي انجمن ام اس تهران. 

- شنيدم كه قرار است اين طب را به اروپا بفرستيد. چرا؟ 
¤متأسفانه در كشور ما تا چيزي از طرف كشورهاي غربي تأييد نشود، جدي گرفته نمي شود. مثالش هم همين طب حجامت است كه وقتي ارگان هاي رسمي آن را به رسميت شناختند كه يك دكتر آلماني نتايج تحقيقاتش را در مورد حجامت به صورت كتاب چاپ كرد و وارد ايران شد. درحالي كه حجامت را سالها پيش بوعلي در كتابش آورده و اصلاً يكي از سنت هاي قديمي اسلام است. 

- البته ما كه اميدواريم اين ماجرا دراين مورد تكرار نشود. 
¤ من هم اميدوارم. 

- آقاي خدادادي، اين موضوع موضوع نو و تازه اي است و ما دوست داريم با تعدادي از بيماراني كه اولاً مراحل پزشكي را در بيمارستان ها طي كرده اند و جواب نگرفته اند و ثانياً از طريق طب قرآني درمان شده اند تماس برقرار كنيم و با آنها هم گفتگويي داشته باشيم و در جلسات شما هم حضور پيدا كنيم. 
¤ موافقم و همينجا هم از همه پزشكان و مراجع پزشكي كه علاقمند باشند اين شيوه ها را آزمايش كنند و يا بحث مستند و علمي بكنند، دعوت

 
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 1199
موضوعات مرتبط: طب و پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


نویسنده : رضا حسن پور
تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1393
نظرات

دوستان عزیز ،

دانلود کتاب 2 جلدی چه کنیم تا بیشتر زنده بمانیم ، را برایتان قرار داده ام ، امیدوارم مورد پسندتان قرار گیرد .

کتابی سودمند برای پیشگیری و درمان برخی بیماری هایی که در عصر حاضر با آن ها در ارتباط هستیم .

برای دانلود به سایت ذیل رفته و پس از ثبت نام فایل ها را دانلود نمائید :

http://www.4shared.com/file/hY_0mWHZce/How_to_live_Longer_1.html

http://www.4shared.com/file/snD3oBcKce/How_to_live_Longer_2.html

تعداد بازدید از این مطلب: 1869
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

بهترين عبادت ، خدمت به خلق خداست ...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود